gta 5 ost: old love/new love 가사/해석

Hisabori

·

2023. 8. 28. 07:24

728x90

반응형

gta 5 ost - old love/new love

원본 가사

What am I supposed to say?
An old love called me yesterday
And she sounds so sweet
Why she sound so sweet
Drill me to the floor
This hurts even more than I expected it to do
Oooooo
Oooooo
(Ayyyepp)
Drill me to the floor
This hurts even more than I expected it to do
Like the moon says to the dark, we will never be apart
We'll never be alone again
Cause it was you who call me out
When I couldn't shut my mouth
About the last love that did me in
I couldn't sleep you said just sleep with me
I couldn't speak you said I'm listening
And if it breaks me down I'll be around
Until it's you love you're my new love
Drill me to the floor this hurts even more than I expected it to do
Ooooo
Ooooo
Drill me to the floor this hurts even more than I expected it to do
Ooooo
Ooooo
Old love
It's been so long
Why you gotta call
And hurt me hurt me [x3]
And I love you still
Why I love you

 

 
한국어 가사 해석

무슨 말을 해야 할까요?

어제 옛사랑이 전화를 했어요

그리고 그녀는 너무 달콤하게 들리네요

왜 그렇게 달콤하게 들리지?

 

나를 바닥에 박아

이건 내가 예상했던 것보다 더 아파

오오오

오오오

(아이 예)

나를 바닥에 박아

이건 내가 예상했던 것보다 더 아파

 

달이 어둠에게 말하듯이, 우리는 결코 떨어지지 않을 거야

우리는 다시는 혼자가 되지 않을 거야

왜냐하면 당신이 나를 불러냈기 때문이지

내가 입을 다물지 못했을 때

마지막 사랑이 날 망쳤을 때 잠을 못 잤어, 그냥 나랑 자라고 했어 말할 수 없었어,

듣고 있다고 했어

그리고 그것이 나를 무너뜨리면 나는 주위에 있을 거야

너의 사랑이 나의 새로운 사랑이 될 때까지

 

나를 바닥에 박아, 이건 내가 예상했던 것보다 더 아파

오오오

오오오

나를 바닥에 박아, 이건 내가 예상했던 것보다 더 아파

오오오

오오오

옛사랑

오랜만이에요

왜 전화해 날 아프게 해, 날 아프게 해 [x3]

그리고 난 여전히 당신을 사랑해

당신을 사랑해

728x90
반응형